MAS Orava, o.z. zverejňuje aktuálne informácie a rady pre žiadateľov v rámci vyhlásených výziev MAS (PRV 7.4 a 7.5).
AKTUALIZÁCIA 27.11.2019
Žiadateľ verejné obstarávanie spolu so zmluvou musí ukončiť a odoslať v systéme ITMS. Predchádzajúca informácia uvedená nižšie o VO preto neplatí.
- Nezabudnúť k verejnému obstarávaniu priložiť povinné prílohy výzvy 15a, 13a, 21b,
- K VO priložiť aj Test bežnej dostupnosti,
- K VO priložiť aj výpisy z ORSR alebo ŽRSR uchádzačov, ktorí poslali cenové ponuky kvôli kontrole oprávnenosti vykonávať súťažené činnosti,
- K VO priložiť aj Register osôb so zákazom z UVO (https://www.uvo.gov.sk/udaje-o-hospodarskych-subjektoch-vedene-uradom/register-osob-so-zakazom-490.html)
- Zmluvu o bežnom účte nahrať v ITMS ku Podmienke “oprávnený žiadateľ MAS – Formulár ŽoNFP”- (V prípade, že žiadateľ nemá v zmluve s úspešnými uchádzačom klauzulu, že musí strpieť výkon auditu a kontroly, tak spraví dodatky k tejto zmluve, ak zmluva pospísaná nie je a takisto nebola súčasťou súťažných podkladov, tak si tam túto kaluzulu žiadateľ pred podpisom uvedie.
- Pred ukončením verejného obstarávania žiadateľ pre toto verejné obstarávanie (a každé ďalšie, v prípade potreby) nastaví VIZIBILITU v časti Súvisiace evidencie – Zoznam zodpovedných subjektov – Priradenie nového zodpovedného subjektu – tu priradí vizibilitu pre MAS a Pôdohospodársku platobnú agentúru.
- Nezabudnúť VO priradiť ku konkrétnemu projektu. Nezasielať v ITMS VO na kontrolu ani nepredkladať nahratú zmluvu tohto VO na kontrolu.